canan12345_ doktora gebelik istediğinizi söylemiş miydiniz adet düzensizliği varsa önce onu düzeltmek için vermiş olabilir ilacınız bitsin doğum kontrol hapı kullanınca adet düzenli olur ama gebelik olmaz ilacınız bitince adet olduğunuzda yine kontrole gidin doktor tekrar muayene eder Yumurta durumuna bakar