Evet kızlar soru başlıkta lütfen yardım eder misiniz doktor adet düzensizliği için kadın doğum kontrol ilacı verdi çocuk olsun diye etrafındakiler boşuna uğraşıyorsun bu ilacı içtiğin sürece çocuğun olmaz bu çocuk olmayı engelliyor diyorlar bana lütfen yardımcı olur musunuz fikirleriniz nedir