GULLMOMMY Leontiine ben 35 haftalik ya Aralık 18 yada 22 Aralık gözüküyor sezaryen olacağım için hepimiz sağlıkla kurtulalım
Leontiine QueenBahar_ sağlıkla gelsin inşallah yok gün almadım çünkü normal doğum üzerine konuşuyoruz 37. Haftamda çatı muayenem var o zaman doğum şeklim netleşecek kafam allak bullak😁
Leontiine Serivebebegi bende şu an doktorla normal doğum üzerine konuştuğum için gün almadım 37. Haftada çatı muayenesi yapacak o zaman netleşeceğiz doğum şekli konusunda
Zelis_ozdrgn Leontiine benim geçmiyor canım kaç gündür bel ağrısı çekiyorum yürürken zorlanıyorum noldu bi anda anlam veremedim