Leontiine 34 haftalık hamişler neler yapıyorsunuz nasıl gidiyor? Bebek aralık sonu mu ocak başı mı gelecek belli değil benim 😁 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah sizler ne durumdasınız
Serivebebegi yaalp benim ilk günden beri bir haftada gerilik var geç döllenme olduğu için😄 bir sıkıntı olmadığı sürece her türlü ocakta doğum olacak🙈
yildizzyildizz Bende bugun 34 oldum ilk kez nstye girdim bebegim kanala girmis zaten 1 haftadir baski ve agri hissediyordum oramda ama doktor kotu birsey soylemedi 1 hafta dikkat et cok hareket et sonra hareket etmeye devam edersin dedi seker yuzunden cok hareket etmeye calisiyordum bende 38i gecmez dedi doktor yani aralik sonu gibi ocagi bulmaz
Leontiine Zelis_ozdrgn 2 gün var aramızda benim bel ağrım yoktu bugün ilk kez oldu ama geçti şu an 🥹 sizin ağrı geldi ama geçmiyor mu
Zelis_ozdrgn Leontiine benim geçmiyor canım kaç gündür bel ağrısı çekiyorum yürürken zorlanıyorum noldu bi anda anlam veremedim
Rabiafa 34 haftadayız. İkizlerimle 🥰 kasıklarımda ara ara şiddetli sancılarım oluyor gecen doktora gittim, 2. Gebeliğin ilki normal olduğu için sancı hissedersin normal dedi. Bakalm insallah vakitlice gelirler saglıkla
Leontiine Serivebebegi bende şu an doktorla normal doğum üzerine konuştuğum için gün almadım 37. Haftada çatı muayenesi yapacak o zaman netleşeceğiz doğum şekli konusunda
QueenBahar_ Leontiine 33 olduk önümüzdeki hafta Dr gün verecek büyük ihtimalle ama Sezeryan olacağım için tahinim Aralık sonu en çok 3 Ocak felan 🙂🤭 Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🌼 Dr gün vermedi mi dahaa snanal
Leontiine QueenBahar_ sağlıkla gelsin inşallah yok gün almadım çünkü normal doğum üzerine konuşuyoruz 37. Haftamda çatı muayenem var o zaman doğum şeklim netleşecek kafam allak bullak😁