sendekimsinnn emzirme sütyeni kullanıyorsan biraz sıkı toplasın göğüslerini sütyensiz gezme daha çok akıyor 3,5 aylık bebeğim hala sütüm akıyor malesef ama sütyen ne kadar toparlarsa iyi o kadar akacak gibi ağrıyor o da ama sıkı olduğu için engel oluyor. Dışarı çıkarken normal sütyen takıyorum bazen aşırı derece şişse bile akmıyor