sendekimsinnn Kızlar yeni doğum yaptım sütüm geldi çok şükğr ama emzirirken diğer göğsünden süt akıyo göğüs kalkanı kullanıyorum ama unutup eğiliyorum fln batıyo heryer günde kaç defa kıyafet değiştiriyorum bilmiyorum bu süt olayı ne zmn düzene biner acaba
Herseydenbiktim sendekimsinnn MaşAllahh de lütfen ve şikayetçi olma bende de öyleydi 1 aysonra sütüm çok azaldı. Bende hep ustumu degistirirdim izi bile kalirdi. Bu konu hakkında da konuşma nazar değmesin bol bol emzir hatta sağım da yap daha da artsın 2 ayligiz sütüm çok az ve meme reddi yaşıyoruz hep mama sagimla da destekle
akkoyun21 sendekimsinnn bebek süt içtiği esnada sütünüz kaynıyor bu sbepten taşıyor memenizi tuttuğunuz kolunuzu memenize bastırın akmasını engellersiniz . Normal icirmeden kaynamaya başlarsa parmağınızı koyarak bastırın masaj yapar gibi sonra duracaktır başka çaresi yok .Bunu heryerde de söylemeyin kendinize bile sütünüz kesilir yoksa göze gelir herkesin kaynamaz çünkü 😊
sendekimsinnn Hayalperest1 hala geçmedimi ya bende 1-2 haftaya düsene girmezmi acaba diye düşünüypdum
ru_a6 Göğüs pedi kullan canım 2 3 saatte bir de değiştir hatta jelli olanlar daha uzun süre dayanıyor
ru_a6 sendekimsinnn bebek 4 5 aydan sonra daha fazla emmeye başladığı için göğsünü boşaltıcak ondan sonra sütün o kadar akıp taşmaz 🙂
Selim_Alparslan Herseydenbiktim ayni durumu yaşıyoruz. Bol bol gelirdi millete soyledim kimisi gördü suan sol taraf iptal süt yok cok üzülüyorum üzüntüden sag tarafta azaldı mamaya başladık doymuyor 🥹
sendekimsinnn Herseydenbiktim ayy valla herkes böyle yazınca korktum rabbim korusun ünşlalah öyle bişey olmaz ama brnim oğlan maalesef doğru düzgün emmiyor süt memede kalıyo o yüzden böyle oluyo
sendekimsinnn akkoyun21 oğlum tam emmiyor beni biraz emip bırakıyo meme boşalmadığı için öylr oluyo yoksa düzgün emse öyle olmaz belki zar zor uyandırıyorum hatta uyanık oldugu halde bile emmiyo ilk günler daha iyi emiyordu bu 2 gündğr bıraktı
segmenseval sendekimsinnn maşallah de nolur kendine bende sütüm gelsin diye cabalıyorum süt sağım makinen varsa onu açmadan koy orana eğer geliyosa orada dolsun boşa gitmesin. Nazar değmesin maşallah
sendekimsinnn segmenseval maşallah maşallah inşlalah seninkinde bir an önce gelirde benim oğlum doğru düzgün rmmiyor süt memede kalıyo o yüzden böyle oluyo biraz emiyo ön sütü ondan sonra ya uyuyor yada bırakıyo 1-2 saat emmediği halde içmiyo
segmenseval sendekimsinnn uyandır sürekli çene altından dürt 15şer dakika her iki memeden ver uyandıra uyandıra uyanmazsa ayağını gıdıkla