emoly10 cigdem_mehmet benimde bat 2 22 kasımda lekelenmem oldu ara ara gidip gelen bel ve kasık ağrım var çarşamba perşembe test yaptım negatif âdeti bekliyorum inşallah hamileyimdir ve hamileyizdir 💖
cigdem_mehmet emoly10 benim 17 sinde aşılamam oldu 3 gündür gelen az kahve ve pembe kanamam var dün acilden beta 1.81 çıktı doktor erken dedi çoğalır mı adete mi döner bilemiyorum hayırlısı olsun bizim için sizler için 🥺🥰