yasarceyda12 canım başlıktan bağımsız bir soru sormak istiyorum. Öncelikle başın sağ olsun. Benim de 24 haftalık bir doğum öyküm var. Bebeğim 1 hafta yaşadı vefat etti. Doğumda enfeksiyon teşhisi konmuştu enfeksiyon rahme ilerlemiş bebek enfeksiyon kapmış sonra kesem delinmiş falan filan. Sen de bebeğinin enfeksiyondan vefat ettiğini yazmışsın. Gebelikte enfeksiyona dair belirtin var mıydı ilaç kullanmış mıydın? Şuan ben de gebeyim 2dir vajinal kültürde bakteri ürüyor. İlaç kullandım geçmedi ilkinde,yarın yine kültür vericem ama içime bir korku düştü. 😔