Deletedmom_787 Merhaba kızlar, Sizce pik olmuş mu ? En alttaki test bugüne ait. Bu markayı innovitayı ilk kez kullanıyorum testi yaptıktan 1-2 dakika sonra renk açıktı 10 dakika bekleyince böyle olmuş. Normal mi?
Deletedmom_787 busraars5613 tamam canım teşekkür ederim biraz şaşırdım açıkçası 3-4 aydır ovulasyon testi yapıyorum en erken 16.günde pik görmüştüm bu düşükten sonraki regl döngüm acaba düzeni mi değişti diye düşündüm
Deletedmom_787 busraars5613 benberyy caglademr ayseveysel Selim_Alparslan eslem2121 Bir1kelebek 2prensesannesiiii @Zarifokur @emine717_ Kızlar bu ay pik uzun sürdü ilk kez böyle bir şey yaşıyorum en alttaki test bugüne ait sizce çatlamış mı? Dünkü test çok net pik gibi geldi bana önceki günde koyuydu ama dünkü daha koyu gibi dün pik olmuş gibi sizce öyle mi? Bugün çatlama olmuş mu? Pek anlayamadım ben 🥺
Deletedmom_787 benberyy ay hadi inşallah genelde düzensiz ve geç pik görüyordum bu ay inşallah tam zamanında olur düşük sonrası ilk regl döngüm inşallah bu ay tutar💕🥺
Deletedmom_787 caglademr dünü değerlendirdik ama bugünde gerekli mi yoksa yarını mı beklesem sperm kalitesi düşmesin diye
Deletedmom_787 Selim_Alparslan şaşırdım açıkçası 3-4 aydır ovulasyon testi yapıyorum en erken 16-17.günde pik görmüştüm inşallah bu ay zamanında olur
Deletedmom_787 eslem2121 ya dün birliktelik oldu da bugün değilde yarın olsa daha mantıklı değil mi sperm kalitesi düşmesin diye düşündüm ama bilemedim
Deletedmom_787 eslem2121 birde şöyle bir durum var kafam karıştı yine ben 31 ekimde pik gördüm 1 kasımda yumurtlama varsaydım ama 14 kasımda regl oldum sanırım benim yumurta pik günü hemen çatlıyor aklıma o geldi yani yumurtlama muhtemelen 31 ekim akşam ya da gece olmuş gibi sanki bu mümkün mü canım
eslem2121 Deletedmom_787 şimdi bacımsu belki sabah yumurtladın akşama çatlamıştıe çatlamadan on dört gün sonra regl olur ben mesela yumurtlama olduğunu anlıyırum ve tam desiğim tarihlerde regl oluyorum
Deletedmom_787 eslem2121 ben testi 16.00da yapmıştım 31 ekimde aynı şekilde 14 kasımda 14.00 gibi regl oldum muhtemelen dediğin gibi benim yumurta 31 akşam ya da geceye doğru çatlamış 🥺