ema2206 asya0601 su 25-26 haftalara riskli diyorlar 28haftaya ulassak biraz daha rahatlicam bende. Bursada yasiyorum ozel hastane takipliyim suan fakultede yatiyorum yogun bakimi buradaki en iyi hastane burasi
ema2206 aanne_1998 bebeginiz sagliklidir insAllah. Benim suan tedavim bitti ama doktor kese sarkmasi oldugu icin eve gondermiyor zaten umarim 28-29 haftalara ulasiriz doktorlar yasam siniri icin 28 diyorlar. Cok tesekkur ederim destegin icin 🙏🏻
aanne_1998 ema2206 elhamdülillah şuan için iyi sizde Allah’a sığının Rabbinin emanetini rabbine emanet et 🤲🏻
ema2206 eed21 ister istemez insan korkuyor birde suan hastane sureci oldugu icin psikolojik acidan pek iyi gitmiyor acikcasi. Destegin icinde cok tesekkur ederim. Su kritik haftalari gecsek daha da rahatlarim umarim💜
eed21 ema2206 Rica ederim. Kaygılanmakta da stres yapmakta da çok haklısın. Ama şunu biliyorum bebişlerimiz çok güçlü. Her ne kadar annesine kavuşmak için acele etse de bekleyecek. Güzel olacak.