Merhaba kızlar 24. Haftamda 2cm acılma ve acilmadan kesenin sarkmasi sonucunda hastaneye yattım şükür suan 1 hafta gecti ama her an dogum baslayabilir diye cok korkuyorum. Acilma harici kesenin vajinaya inmesinden dolayi iyi durumda degiliz acikcasi.doktorlar tam sinir diyor yasar yasamaz diyor 28 haftaliga kadar tutmaya calisiyorlar. 25 hafta gibi Bu kadar erken dogum yapip yasayan var mi