kubos_ FatmaArsyrkl uygulamaya göre yarın doğurmam lazım 😂ama ben 10 gündür sancı çekiyorum ne açılma var ne gelen giden 😂😂yarın kontrolm var bakalım nolacak
funda_beren Bende 39+1im. Yapmadığım şey kalmadı. 37den beri yürüyüş pilates hurma ananas merdiven inil çıkma aksak yürüyüş hepsini yaptım ama yalancı sancım bile yok. Bebeğin kilosu artıyor artık normal doğum ihtimali azalıyor iyice stres yaptım