tuugceg Annelik çok farklı bişey evet bizlere hep öyle öğretildi zaten ama hamileyken bende bir şey hissedemedim o yüzden hep kendimi suçladım anne değil miyim ben diye ama öyle olmuyor. Doğduktan belli bir süre sonra bile olmadı hatta çünkü kendimi iyileştirmeye ve emzirip ona yetebilmeye odaklanmıştım tamamen elimde olmadan. Ama zamanla zaman geçirdikçe anılar çoğaldıkça günden güne sevgim arttı. Şimdi bile öyle. Bugün dünden daha fazla seviyorum canımı veririm. Ama hamileyken ve yeni doğurduğum süreçte duygu durumum bu şekilde değildi. Eşim de itiraf etti onda da zamanla gelişmiş babalık hissi. Bence bu çok normal. Normal bir psikolojide olamıyoruz ne hamileyken ne doğum sonrası yenidoğan dönemde. Zamanla oturuyor şimdi dünya bir yana evladım bir yana. Can verir can alırım o kıvamda bir aşk. Merak etmeyin zamana bırakın her şey yoluna girecek