gizarden Havin49_ kuzey de bana hiç uymuyor gibi geldi ya Arden kuzey çok farklı ama arden miran daha bi benzer telaffuzda sanki.
Havin49_ gizarden yani siz onu beğenmişsiniz zaten ama ben Niran ismini hiç beğenmiyorum çok sık koyulan bir isim