gizarden bende oğlum olursa miran koymsk istiyorum ama eşim bu ismi kürtçe kökenli olduğu için istemiyor . Kimsenin tepkisini istemiyorum açıkçası biz Türkçe isimler tercih etmek istiyoruz Arapça kökenli isimleri de istemiyorum tercih meselesi ilk çocuğumuzun ismide çağan alp , ona uyumlu olsun diye
Çağan ve Miran kardeşler olur dedim ama vazgeçtik. Oğlum olurda Atahan yada boran isminde yoğunlaştık yine Türkçe isimler 😇