canan_55
Tek arter tek ven mi dediler ?
Benim bebeğimde de vardı ,37+1de 3815kg doğdu gelişimi geri olur demişti detaylida doktorum.
Birde doğuma kadar günlük tansiyon takibi yaptık.2 haftada bir kontrole gittim.
Doğduğunda küvöze girdi 12gun ama onunla alakası yoktu oksijensiz kaldı birde enfeksiyonu vardı o sepepten küvözde kaldı.