Allysworld bacımmm , beni hatırlıyorsun değil mii? Predictor yaptım 2 tane silikti prodoctor yaptım diğerlerinden daha silik çıktı diye kimyasaldır kesin diye kendimi inandırmıştım ya bugün kanda 16 olan değer 74 olmuş. Demem o ki bence prodoctorun algı eşiği bi tık yüksek. Predictor de 16 iken değerim silik belliydi. Prodoctorda 16 dan yüksekken diğerinden daha silikti. Bence varr kuzuuu 🌸🥰 bi kaç gün sonra tekrarla aynı markayla.