Herseydenbiktim Selaaammm kıssslarrr, sohbet muhabbet olarakta düşünün bu postu size bir sorum var; oğlum doğduğundan beri saçı dökülüyor. Doktor normal dedi ama yani oğlum Tüpçü Fikret gibi kaldı ön taraf yok arka taraf var 😂😂 Sizlerde de oldu mu bu durum?
greybrde Herseydenbiktim bebek saçları dökülecek canım yenisi çıkacak 🥰 benim oğlumunda dökülmüştü yerine yenileri çıktı özellikle tepe ve ense kısmı çabuk döküşmüştü
asil15 Herseydenbiktim normal askim yeni doğanlar da oluyor hatta seninde dökülür kız tüpçü fikret ne kiz🤣
Dadas Herseydenbiktim normalmiş canım benim. Benim kızımın da dökülüyor sakin kel kalma o kadar mide yanması çektim diyorum 😅😅
Nisven Bizde de arka boş önde saçlar var 4 aylık 😂 yüz üstü yatır dedi doktor biraz toparlanıyor gibi
penbe_karisi Şapkaya hep dökülüyor yada yastığına demiii ahhh benim kiziinda dökülüyordu özellikle arka kısımları 🥹🥹🥹
Herseydenbiktim penbe_karisi Öptüğümde bile ağzıma geliyor artık kontrol ediyorum dilimi falan kıl var mı diye dusun 😂😂
Nisven Herseydenbiktim gözünün önündeyken yatır ama biraz riskli geliyor bana yüzüstü yatış doktora danış hatta ay olarak küçük belki uygun değildir
Herseydenbiktim Nisven Ay doğru bu ay gideceğiz zaten ama ben günde birkaç dakika da olsa yüz üstü yatiriyorum da yeterli gelmez o kadar
Nisven Herseydenbiktim Bu ay öğle uykusunda yatırmaya başladım ama nolur nolmaz diye yüzüstü yatarken yanından ayrılmıyorum işim olmadığı zamana ayarlıyorum
Herseydenbiktim asil15 Kocam oğluma diyor ya bide sanki çok romantikmis gibi benim tüpçü fikretim diyor downfpafkk ( düğün dernekte var ya asko başrol)