furkanefe2941 sedoskoli dogumdan sonra karniniza bastirdilar mi benim ilk.sezeryanda böyle.bisey olmamıştı simdi her yerde bunu duyuyorum ve cok korkuyorum.
esiladuhan furkanefe2941 Banada kanama başladığı için bastırmaya gerek yok diyip bastırmamışlardı bu beni de ürkütüyor ama sezaryen arkadaşlarım spinalin etkisi geçirmişken bastırdılar dediler yani hissetmemişler aci falan
sedoskoli furkanefe2941 yok ben öyle bi olay yaşamadım açıkçası ama odaya çıkar çıkmaz kum torbası getirip koyuyolar dikişinin üstüne ben devlet hastanesinde doğum yaptım bu arada özellerde nasıldır bilemiyorum tabi