penbe_karisi bilmiyorum diziyi izliyormusunuz ama ben bu ara sadece uzak sehirdeki cihan alboranın söyledigi bi şarkı vardı “cek cek cek çek tetiği ” buna sardım orjinali degilde dizinin yerinden alıntısını dinleyip duruyorumm bundan öncesi ruh halime göre degişirdi