superstar_00 hannemisali İki ay üst üste bı şekilde çıktı kanda negatif Ebru hanıma yazdım testiniz yanlış sonuç veriyor dedi o çizginin pembe olması lazım bu kuruma çizgisi ama oysa yaptığımda hemen çıkmıştı.
hannemisali Bdks98_ Doğru zaten yaptığımın çok da mantıklı olduğunu düşünmüyorum ama insan bir umut arıyor…
hannemisali Prensannesi111 Kağıdı kaldırınca orada bir çıkıntı var acaba o mu çizgi gibi göründü acaba
hannemisali superstar_00 Ya evet sizde baya da belirgin çizgi varmış, çok enteresan. Kuruma çizgisi gibi de durmuyor hiç. Sanırım hiçbir teste güvenemeyecegiz
hannemisali serenss Evet inşallah bir gün ben de flashla aramayacak kadar net bir çizgi ile öğrenirim sağlıkla, hayırla …
senos15 hannemisali canım o testin plastiği yani kağıt olan kısımda çizgi yok kağıdın altında plastik var onun çizgisi
hannemisali @superstar_00 Belki kimyasal bir gebelik miydi acaba? Değeriniz de bir tık yüksekmiş çünkü
superstar_00 hannemisali 11 ay denedik beta hcg hep 0.1 idi 12 ayda 2,64 çıktı adetime 4 gün kala ben adet gecikirse bakarım demiştim bende belki oluştu ama tutunamadı diye düşündüm.
hannemisali superstar_00 Şu anda gebelik falan var mı? Bizim de 18 ay bitti 19 ay oldu. Kimyasal vs hiç yaşamadım