hannemisali Merhaba kızlar, bugün gebelik testi yaptım, normalde gözle görünen bir çizgi yok ama arkadan flash tutunca bir çizgi görünüyor. Sizce gebelik var mı yoksa testin yapısından mı kaynaklanıyor?
Prensannesi111 hannemisali canım testi açıp altındaki testi çıkarırsan altındaki plastikte o çıkıntıyı görürsün
smyyy95 hannemisali 2 ay oldu benim önceki gebeliğimde hemen tutmuştu buda dedim hemen Olur diye umutlandım ama beta düşük çıktı zannetmiyorum yükselmez gibi
Bdks98_ teste bu şekilde karanlık bir ortamda flaş tutularak bakılıp değerlendirilmesi yanlış sabah 2.idrarla hava aydınlıkken testi yapın 3-5 dakika içindeki sonuç önemli sonrasında kuruma çizgisi oluşuyor o bile yanıltıcı oluyor
hannemisali Bdks98_ Doğru zaten yaptığımın çok da mantıklı olduğunu düşünmüyorum ama insan bir umut arıyor…