busrax_ Kızlar bugün çatlamadan sonra 8. Gün fotoğrafta görünüyor mu bilmiyorum ama testte gölge görüyorum bu test güvenilir mi yalancı çizgi çıkarıyor mu?
busrax_ Melike3506 yaa bugün sabah test yapmıştım negatifti geçen gün yine bu testle yapmıştım ama böyle bişey çıkmamıştı inşallah pozitiftir 🥹
busrax_ shawty8876 dakika tutmadım ama çok olmadı ya 🥺 belki çatlamadan sonra 8. Gün diye böyle gölgedir 🥺🥺 buna inanmak istiyorum
busrax_ eslem2121 ayy görebilmenize çok seviniyorum inşallah gerçekten vardır dua eder misin benim için 🥺🥹🥹
shawty8876 busrax_ canım 8. Gün zaten erken bence bı testler biraz bekleyince cizgi cıkarıyor yaşamıstım o yüzden sordum direk yaptığında cıktıysa vardır ama hasas testler
busrax_ shawty8876 yaa bende bundan korkuyordum 🥺 ilk beş dk da bişeyler göründü ama durdukça daha da koyulaştı. Bir tane daha bu testten vardı geçen gün yaptım böyle bişey çıkmamıştı🥺
ayse988 busrax_ canım bu yalancı değil ama gölge bence bende veya 5.70 de kırmızı olmuştu direk iki gün sonra tekrar yap
busrax_ ayse988 çatlamadan sonra 8. Gün en erken bu günlerde pozitif veriyor sanırım inşallah gerçekten vardır 🥹
duygumfoca busrax_ çok hassas bir test ben de innovita ile öğrenmiştim reglime 5 gün kala dayanamayıp yapmıştım böyle hayalet çizgi çıkmıştı şuan oğluma hamileyim 23 haftalık olduk 🙏🏻 sizinde pozitif gözüküyor ☺️ yarın tekrar yapın kan verin
busrax_ duygumfoca benim de reglime 6-7 gün var 2 aralıkta olacağım. Çok korkuyorum yalancı pozitiftir diye inşallah gerçekten vardır pozitif olmasına çok ihtiyacım var 🥹 dün negatif görüp ağlamıştım psikolojim bozulmak üzere 😭😭
gkms busrax_ çok hassas bi test betalarım çok düşükken bile gösteriyordu güzel haber alırsınız inşallah 🤲🏻 yarın ve bi sonraki gün tekrarlayın
busrax_ gkms sizin de sonucunuz böyle mi çıkmıştı inanamıyorum gerçekten çok korkuyorum yalancı gölgedir diye😭😢