salihaaras Haftam yeni bitti 20. Haftadan berı sulu ve hafıf kremsı bı akıntı var kokusuz ama camasırda ız bırakıyor doktorum normal dedı ama acıldekı doktor mantar enfeksiyonu olabılır dedı
hilallllllllllllllllll ilkannelik1 bende iki kutu fitil kullandım asla geçmiyor sürekli çamaşır değiştiremiyorum artık havlu kağıt koyup 10 dk da bir değiştiriyorum
fatmasyaaa hilallllllllllllllllll merhaba ne durumdasın hala geliyor mu su gibi akıntı birbirimize moral olalım
hilallllllllllllllllll mlsmrtgl çok ilginç şeyler yaşıyoruz gerçekten. Beni beş ayrı doktor gördü ama benim içim hala tedirgin, durmayan sürekli akıntı mı olur bilmiyorum.
mlsmrtgl hilallllllllllllllllll akışa bırak biraz. Beşi yanılmış olamaz. Akıntı çok olunca insan korkuyor biliyorum ama streste çok zorluyor.
fatmasyaaa hilallllllllllllllllll bende gördükçe stres yapıyorum ama normal heralde diyorum kendi kendime 2 haftada bir kontrole gidiyorum çarşamba günü yine gitcem bakalım ne diyecek
izelaren hilallllllllllllllllll bildiğiniz su gibi benimkide hala devam ediyor iç öanaşırımda yuvarlak şekilde ıslaklık oluyo
Yank fatmasyaaa benimde oyle oluyor canim bende test yaptirdim bi kac hafta once normal cikti ama bi sorun da olmadi acikcasi 29. Haftada yaptirmistim testi simdi 34 haftayim hala ayni ama bi sorunn yasamadim
fatmasyaaa hilallllllllllllllllll ben de 28 haftaya girdim hala devam ediyor 1 ay olacak doktor suyu iyi diyor ayakta olduğum sürece sürekli geliyor
fatmasyaaa hilallllllllllllllllll bende bugün doktora gittim benden de sürekli geliyor ama suyu gayet iyi dedi
hilallllllllllllllllll fatmasyaaa bizde artık gelen şeyin su olmadığına inanacağız demekki değil gerçekten