fatmasyaaa Amniyosure testi negatif çıktı ama su gibi akıntı devam ediyor anlam veremiyorum daha önce böyle olmuyordu hiç yaşayan var mı lütfen yardımmm
mlsmrtgl fatmasyaaa ilk gebeliğimde yaşadım. Bir şey yok dedi doktor. Aniden 39 haftada suyum bitmişti acil sezaryen oldum.
sevacano fatmasyaaa ben 22haftaliğim hamileliğimin 7.haftasindan surekli var dr soyluyorum normal diyor
izelaren 2 aydır bu şekilde ambition testi yaptırmadım ama doktorların hepsi suyun iyi ve zTen su bu kadar süre gelmez bir yerden sonra kese tamamen yırtılır dedi. Gebelikte doğal bir akıntı olarak kabul ettim bende artık sormuyorum bile sürekli var zaten iş yaptığımda vs daha fazla ıslaklık oluyor
hilallllllllllllllllll izelaren bende de sürekli su gibi geliyor testler negatif çıkıyor ama 2 aydır böyle sürekli su gibi ıslaklık doktorlar akıntı diyor, sizinki nasıldı acaba
azlp fatmasyaaa benim öyle oluyor kuruyunca da iz kalıyor ama su olsa izi kalmazdı herhalde cumartesi doktordaydım bana suyun hafif fazla demişti şimdi biraz daha iyi dedi
Yank fatmasyaaa benimde oyle oluyor canim bende test yaptirdim bi kac hafta once normal cikti ama bi sorun da olmadi acikcasi 29. Haftada yaptirmistim testi simdi 34 haftayim hala ayni ama bi sorunn yasamadim
fatmasyaaa hilallllllllllllllllll ben de 28 haftaya girdim hala devam ediyor 1 ay olacak doktor suyu iyi diyor ayakta olduğum sürece sürekli geliyor
mlsmrtgl hilallllllllllllllllll sürekli iç çamasırım ıslaktı. Altıma hafif kaçırır gibiydi doktora söyledim hep suyun iyi sorun yok akıntı normal dedi. Sonrasında 39 da usg ye girdim karanlık ben cihaz bozuk sandım ama suyum bitmişti.
izelaren hilallllllllllllllllll bildiğiniz su gibi benimkide hala devam ediyor iç öanaşırımda yuvarlak şekilde ıslaklık oluyo
hilallllllllllllllllll mlsmrtgl Kaçıncı haftadan beri öyle oldu peki, 19 dan beri böyleyim şuan 26 yım 5 kez test yaptırdım negatif çıkıyor suyun iyi diyorlar gelen akıntı diyorlar hep ama gelen şey su gibi akıntı gibi değil ve sürekli geliyor
hilallllllllllllllllll Kaçıncı haftadan beri öyle oldu peki, 19 dan beri böyleyim şuan 26 yım 5 kez test yaptırdım negatif çıkıyor suyun iyi diyorlar gelen akıntı diyorlar hep ama gelen şey su gibi akıntı gibi değil ve sürekli geliyor
ilkannelik1 hilallllllllllllllllll benimde gebeliğin başından beri var ayakta olunca daha çok geliyor fitil verdi enfeksiyon olmasın diye ama devam ediyor gebeliğin sonuna doğru daha çok artıyormuş detaylıda her şeyi normal dedi geçen gün
mlsmrtgl hilallllllllllllllllll 22 lerde başladı. Her gittiğimde söyledim hep akıntı demişti. Bende artık akıntıdır bu kadar uzun süremez diyordum.
mlsmrtgl hilallllllllllllllllll evet ama birden su nasıl bitti onu anlamadım. Suyum gelmedi. Doktor bir kahve fincanı kadar suyun kalmış demişti.
hilallllllllllllllllll ilkannelik1 bende iki kutu fitil kullandım asla geçmiyor sürekli çamaşır değiştiremiyorum artık havlu kağıt koyup 10 dk da bir değiştiriyorum
mlsmrtgl hilallllllllllllllllll evet hep bakıyordu doktorum suyun iyi diyordu bende madem öyle eksilme yok kesin akıntıdır. Su olsa eksilme olur kesin diyordum.
hilallllllllllllllllll mlsmrtgl çok ilginç şeyler yaşıyoruz gerçekten. Beni beş ayrı doktor gördü ama benim içim hala tedirgin, durmayan sürekli akıntı mı olur bilmiyorum.