endlesslove1 ben hepsine gittim hemotorloji ramotoloji hepsi bişey yok dedi hemotorloji önlem amaçlı iğne kullan dedi perinatoloji doktoru sana bu sebepten olmuştur diyemem dedi bütün gebeliklerin farklı şekilde kayıp olmuş hatta iğne kullanmanı tavsiye etmiyorum bile dedi ama yinede sen 4 binlik kullan sonra hemotojiye danış tekrar dedi