endlesslove1 çok iyi ben sezeryanla ölü doğum yaptım doktor 1 yıl dedi ben de dedim ki bnm çocuk zaten zor oluyor 5 ay korunduk bıraktık çocuk olasiya kadar 1 yıl olur dedik ama 6nvinayda oldu çok zorlandım sütüm gelmedi sezeryan yerim felaket ağrıdı ayağa zor kalktım ama sağlıklı bı oğlum öldü çok şükür her şeye değer evlat için tüm acıyı çekiyor insan