11 haftalıkken bende de oldu kanama doktora gittim iğne verdi ilaçlarımı artırdı geçmişti bugün tam 12 haftalık olduk tekrar kanama alanı oluşmuş kanama gelebilir dedi bir haftadır da lavobaya ve yemek harici kalkmıyorum istirahat ediyorum bebek iyi dedi ama bu kanama alanı neden oluşuyor acaba korkuyorum birşey olacak diye