Bende de 14+3 de kız dedi. Hem de 2 doktor ikisi de 100% kız dedi. Ama nedense hic emin olamiyorum. 2 kızım var. Onların hamileliginden çok farklı geciriyorum. Nedense bana erkekmis gibi geliyor. Ne olsa kabulum kız da erkek de ♥️💙 sadece 100% kız demelerine rağmen içimden başka his var. Sonradan yanilmalari da çok duyuyoruz. Kızda yanılma çok oluyor diye. Sizce degisir mi ki sonradan?