demirrleydi_ esmaa535353 e devletten başvuru yaptım ben ordanda zaten yönlendiriyor zaten ilk öğretmenim ailem uygulamasını indiriyosun ordan takip ediyosun
esmaa535353 deletedmom43191 başvuru yapamadim ki Aralık’ta alıyım acaba Aralık’ta mi başvuru yapabilecem