demirrleydi_ Merveeeeeee01 bu ay yatmaz Aralık’ta yatar ben Ekim’de doğurdum bu ay yattı daha almadım bende
deletedmom43191 esmaa535353 edevletten dogum yardımı basvurusu aile sosyal hizmetler yazan yerden basvuru yapılıyor
demirrleydi_ deletedmom43191 evet her ay alıcam ödeme yatmış bazı kişiler halk Bankası dedi bana bazıları da ziraat bankası dedi
esmaa535353 deletedmom43191 ikili doğrulama aşaması gibi bişe yapmalısınız diyor onuda yapamadım acaba ben mi yapamadım ki
deletedmom43191 demirrleydi_ hayir halkbankasi veriyor mayıs ayından beri hep halkbankasindan alıyorum