14+5 deyim biraz biraz hafifledi. 6 haftadan sonra özellikle 8-9-10. Haftalar 2 günde bir acildeydim bulantılarım sebebiyle bulantı hapıda kullanmama rağmen günde sayısız kusuyordum. Serumlarla kendime gelip uyuyordum. 10. Haftada 2 gün hastanede yatışım yapıldı vucudumda sıvı kalmadığı için. Kanlı kusmaya basladım midem taş gibi acıyor hareket edemiyorum sol tarafımın kasları kusmaktan zorlandığı için. Hiç bişey yiyemediğim için tansiyonum düşüyordu. Başım dönüyordu çok. O dönem hiç geçmeyecek sanıyordum. Ama 13 14 de biraz rahatlama oldu. Simdi yine her sabah kusuyorum bulantı hapı yine kullanıyorum ama gün içinde kusarsam birde akşam kusuyorum azaldı yani geçiyor inşallah hepsi geçecek. Birde aşırı başım ağrıyor bu günlerde. Allah hepimizin yardımcısı olsun