10+5 hamileyim çok zor geçiyor koku hassasiyeti bitirdi beni akabinde mide bulantısı ara ara kusma gün geçtikçe düzelir diye düşünüyorum ama daha kötü oluyorum.İstahim vardı yiyebiliyordum azda olsa şimdi oda azaldı tek öğün yiyorum genelde zorlayınca da kusuyorum böyle olan varmı ne zaman gecicek bu durum 😥