Farukkubra2025 42havvanur barekellah🌸 rabbim sağlıklı sıhhatli salih saliha göz aydınlığı evlat eylesin 🤲🏻
GEBES3 Esrakrc canım benim de öyleydi 6. Haftanın sonuna kadar sonra bir başladı belirtiler çok fenaydı o yüzden endişe etme hiç belirti herkeste hemen başlamıyor
busrxx Esrakrc canim duydun mu kalp atisini merak ettim bende hic usgye gitmedim bekliyorum gidipte henuz olusmamis demelerinden cekindigim icin oyle beklemek daha zor diye bekliyorum 6+5 im
nkkl victorya normal bana da o zamanlarda dinletmedi gibi bişey rahatsız olmasın falan dedi çok dinletme taraftarı değiller bi duydum çekti hemen ama ilerleyen zamanlarda daha net duyuluyo duyduysan hiç korkma
nkkl Esrakrc ben hala unutuyorum ne mide bulantısı yaşadım ne başka bişey ilk zamanlar bi kasık ağrısı oldu oda geçti bişey yaparken sonradan geliyo aklıma bırakıyorum ağır bişeyse
nkkl Esrakrc kontrole kadar korkuyorum daha bişey hissetmediğim için acaba nasıl sağlıklı mı iyi mi falan diye düşünüyorum sende de oluyodur kesin
greybrde Esrakrc bişi hissetmen için çok erken zaten bulandı 7.-8. Haftada başlıyor ardından uyku düşkünlüğü kanın düşükse halsizlik hissiyatı da oluyor 20. Haftalarda bel ve pelvşk ağrısı oluyor
Esrakrc nkkl kesinlikle.. kalp atışını duyana kdar hep bi korkum vardı çok şükür duydum hala kendımı hamıle hissetmiyorum belirtim olmadığı için 2 yıldırda olmuyor du alışmışım 🙈
emelllllktlu Esrakrc merhaba belirtiniz hiç olmadı mı kalp atışını duyana kadar yoksa olup azaldı mı ? bende şuan 6+5 im tüp bebek tek belirtim artıp azalan göğüs hassasiyeti. Bende 7+1 de gideceğim İnşaAllah çok güzel geçer