Esrakrc allahın izniyle duyacaksın korkma rahat ol, biraz insan vesvese oluyor aynı şeyleri ben de yaşadım ama sakin kalmakta fayda var, ben de 5 + 3 iken hastaneye gitmiştim iki hafta sonra garanti olsun diye gel kalp atışlarına bakalım dedi doktorum, öyle böyle derken geçti günler bugün muayenem var inşallah biz de sağlıcakla duyarız kalp atışını💕