duyqq [silindi] ayyy canım predictor early ile öğrenmiştim sabah bir uyandım kan sonucm negatif çok üzüldüm ya edremitteyiz biz Ertan ödöle gidiyordum sen
[silindi] duyqq yaa negatif olmasına üzüldüm :( Bunda da bir hayır vardır muhakkak canım benim içini ferah tut. Ben hamile kalmaya çalışanlardanım😂 Muayene için Hilmi Mutlu ya gidiyorum. Merkezde oturuyorum
[silindi] duyqq benim bi değerim düşük çıktığı için ona yönlendirmişlerdi yumurtalarıma falan bakmıştı. Gayet güzel ilgilendi, memnun kaldım ben. Siz ne kadar süredir deniyorsunuz
duyqq [silindi] 1.5 yıl olacak evleneli ama eşim asker 3 aydır beraberiz bekliyoruz valla hala doktorda 1 yıldır yanında olup öyle olmazsa bir sorun var diyebiliriz dedi şimdi bende her şey tam sıkıntı yok folik asit verdi onu kullanıyorum şimdi
[silindi] duyqq anladım canım. Folik asite başlaman da iyi olmuş. İnşallah güzel haberler alırız en kısa zamanda 🥹
Seraymesut Benimadimanne kaynana de ki torun istiyorsan beni rahat bırak de serbest bırakırsan olacak de
annebaru esmanur3406 aynen canım üzülüp ağlıyorum ikinci çocuğu istiyoruz ama test yapana kadar o kadar umutluydum ki test yapınca ister istemez beni ve psikolojimi etkiliyor
Benimadimanne Seraymesut o da kafamı kurcaliyo infertilite ye tekrar başlarsam mecbur o da gidecek en iyisi öyle yapmak
Seraymesut Benimadimanne ben eşime dedim dedim bebek istiyor musun dedim evet dedi ben hep gittim bu sefer sende gidiceksin sorun sende de vardır bilemeyiz dedim oda tamam dedi ben kadin doğum a gittim oda üroloji ye gitti ameliyat olması gerekmiş oldu 6 ay içinde bebek oldu o yüzden dedim
cigdem_mehmet Benim de bat 2 ama 1-2 gün erken olabiliyorum bugün lekenme gibi geldi 9 gün önce aşılama oldum üstüne görme olabilir mi bilmiyorum