duyqq gurz ayy inşallah bende aynı durumdayım eşim yeni geldi 3 aydır bizde çok şükür beraberiz burada test yaptım pozitif kan verdim bugün dah çıkmadı sonuç bakalım hakkımızda hayırlısı olsun
sedefhamile duyqq bir kere sağlık ocağındaki doktorumdan istemiştim yazmadı bana o yüzden hiç kullanmadım eczaneden de reçetesiz alınıyor mu bilmiyorum
annekevser sedefhamile eczanede satılıyor ama Doktor’un belirlediği folik asiti kullanman gerek çoğunun dozu farklı farklı. Bana diofol önermişti. 400 mcg olan
annekevser Benimde bat 1 aralık. İlaç kullanmam gerekli olduğu için ayın 23 ünde beta baktırdık negatifti sizce test için erken mi yoksa bu ay gebelik yok mudur
sedefhamile annekevser aynen o yüzden bende hiç almadım bakalım aralık da kadın doguma gidince doktor belki verir
Leylabngll Benimadimanne bat 2 Aralık ama hıc bir belırtı yok umutsuzluğa kapılmak istemiyorum ama yıne olmayacak gıbı hissediyorum 😔 18 ay oldu
Benimadimanne Seraymesut gelde duaunme ne yapsam aklımda benim aklkmda olmasa cevremdekileri eşimin aklında ve dillerinde 🙁
Seraymesut Benimadimanne ah ah 6 yıl ne çektim ben hep dış etmenler eşin senin yanindaysa mesela yok ama yanında deilse mesele benim eşim bana hep destekti eşiniz muayene oldu mu hic
Seraymesut Benimadimanne bak eşine de ki doktor eğer sürekli böyle yaparsan düşünürsen stres yaparsan olmaz dedi de strestenten düşünceden uzak durunca olurmuş de stres yapınca yumurtlama olmazmış de
[silindi] duyqq bende balıkesirdeyiim. Hayırlı olsun bu arada yorumda gördüm❤️ hangi doktora gideceksin canım
duyqq [silindi] ayyy canım predictor early ile öğrenmiştim sabah bir uyandım kan sonucm negatif çok üzüldüm ya edremitteyiz biz Ertan ödöle gidiyordum sen