NALIN Gizemhakan normal doğum pozisyonunda olduğunu söyledi ama kanala girmemis henüz çok fazla baskı hissediyordum rahimde ama girmemişti
Prensm Gizemhakan Bana 32. Haftada demeye başladı 34. Haftada da aynıydı canım istediğimiz şekilde geliyor baş aşada demişti Bi dahaki kontrolümüz haftaya bakalım girmişmi kanala 🤗🤗
Prensm dilarasrbst banada bi hafta geriden geliyor dedi😞 aynen dediğin gibi herşey normal aynı giderken. hareketlerde azaldı ama yer kalmadığı içinmiş gün içinde en az 10 kez hisset dedi doktorm.
dilarasrbst Prensm cok iri bir bebek olmayacak dedi suan 2bucuk kilo ama hafta gerilemesi beni alt ust etti kilosunu yanlis ölctüler iyice psikolojimi bozdular 😣
Prensm dilarasrbst Benim için iri olması çok önemli değil hatta normal düşündüğüm için daha iyi 🤗🤗 sağlıklı olsun o bana yeter🙏🏻😍
dilarasrbst Prensm Benim icin de iri olması önemli değil zaten ben minyon babasi minyon 😂 Saglıkla vaktiyle gelsinler de 🤗
ArasAsya Prensm benimde iki gündür yürürlen vajinadan çıkcakmıs gıbı hıssediyorum.Bugün kontrolüm vardı açılmam mı var dedım keske öyle bi seferde açılsa doğumuna kadar çok olur bu dedi ☺ 2950 boyuda 50 cm olmus canım