Kitappsever_1 sakin olun ve şükredin bence ❤️ne güzel hiç bir şeye ihtiyaç duymadan Rabbim size anneliği tattırmış hemde ikinci kez, İnanın yerinizde olmak isteyen o kadar kadın varki yıllarca tedavi gören olumsuz sonuçlanan. Benim 3 oğlum var ve şuan 26 haftalık hamileyim düşünün beni, biri daha yeni 2 yaşına girdi herkese zor İnanın annelik çok güzel ama çokta zor. Sabredin dua edin size emanet o canlar bunu unutmayın