cylnboran04 Elifsemra çok şükür herhangi bir riskım yok ama korkuyorum ev işi okuldan çocuğu al bazen daha fazla gezmış oluyorum doktorum hareketsız kalma dedı zaten çok mu fazla hareketlıyım acaba dıyorum
Papatyaaam1 Elifsemra ilk doğumunuzmu yırtık kesi olmaması ıcın bısey yaptınızmı sırf ben o kesı yüzünden normalden uzaklaşıyorum prenses olsun dıyorum en azından hıssetmem