Elisa0110 bana da eşim almış dolaptan uygun fiyata 29. Hafta itibariyle kullanmaya başladım çok rahat uyuyorum evdeki yastıkları koyunca kayıp düşüyordu konforlu olmuyor uyandırıyordu bu yastığı kullanmaya başladığımdan bu yana gecede bi kez ya uyanıyorum ya hiç uyanmıyorum 32. Haftadayım. Tavsiyem alırken iç kısmı geniş omuzlarınızın sığacağı şekilde bi model seçmeniz bi de bi tarafı kısa bi tarafı kanca gibi olan model var bende açık olan kısımdan girmek kolay oluyor kancalı kısım bacak arasına geliyor konforlu uyuyorum