Elisa0110 ben oyle yapiyorum cunku benim kasiklarda vee oradaki kemikte sizlama oluyor o yastik olmasa donemiyorum bile gebelikte cogu sey gereksiz emin olun ha cok kilolu yda ikiz gebeliklerde sirt agrisi baski cok oluyordur ama benim hem ilk gebelik hemde zayifim bu yuzden yastik yetti🤭🤭