Maya07 İyi akşamlar kızlar park beşik önerisi yapacak olan var mı ? Kullanıp memnun kalan hangi marka ve model olduğunu paylaşabilir misiniz?
llFatma Maya07 oğlum için yoyko almıştım 3.5 yaşına kadar yattı şimdi yeniden hamileyim ikinci çocuğuna da kullanacam taş gibi yatak pişman olmazsınız tavsiye ederim
parliyokralice mirannmommy birerkekannesi__ Gokturkmom_ Kızlar selamlar Kızım 7 aylık ayağa kalktığı için alt kata geçtik 1 aydır ama e yatırırken beşiğin kenarına temas ediyor vücudum eğilirken ve çok gıcırdıyor uyuyan çocuk uyanıyor ya sinir oldum napıcam nasıl yağlıcam böyle bişey yaşadınız mı? alt kata geçtiniz mi?
Cemree995 Ben pregodan aldım iç yatağını bile değiştirdim belki uyur diye ama asla uyumadı benim oğlum 🙅🏻♀️
mirannmommy Elele madre aldım güzel kaliteli ama benim için tek eksi yönü sallarken çok ses çıkartıyor göz önünde bulundurun
Weenie Maya07 kesinlikle holmer coolstyle anne yanıda oluyor Alman malı ben 3500 almıştım şuan 10 bin ama almayın yine ara ara düşüyor sanırm şuan kahverengi olan 3500
Esraknr Maya07 prego san diego plus aldım ben henüz kullanmadım ama çok iyi geldi çok sağlam çok kullanışlı görünüyor fiyat olarak da uygun hatta kasım indirimlerinde baya düşük fiyata aldım. Yatağıda hediye geldi.
Serap_krtk Yoyko kesinlikle tavsiye ederim ilk oğlumda kullandım şimdi ikinci oğlum için kullanacağım hala taş gibi