NaimeYilmaz Kızlar helppp ☺ Fiyatlar uygun geldı almak ıstıorm ama elımde 2 paket 1 numara 2 paket 2 numara var normal boylardan. Neyden kaçartane alsam.. 1veya 2biraz daha alsammı bilemedm beni bi aydınlatırmısnz
Pinarsalih NaimeYilmaz Bebek hemen 2numaraya geçiyomuş 104lük paketi bitmeden geçen arkadaş var bence çok stok yapmayın gelişimine göre alırsınız 😇bende duyduğumu söylüyorum bildiğim için değil henüz tecrübem yok😁 🙏🏻
baharclk firdevs BesteCanerKutluzolu Eminesogut Pinarsalih Kovaya ait cop poseti pahali degil kizlar onu kim cikardi anlayamadım urun açıklamasına bakarsaniz 5 6 ay yetecek kadar poşet mevcut yaziyor ve fiyati 32lira 😊 migrostan evdeki cop kovama poşet almıştım 20li 8liraydi. 32lira kaç ay gidecek hadi 6 ay gitmesinde 3 ay gitsin yine iyi.
Pinarsalih baharclk ben bir adet sipariş verdim şu an 485 miydi neydi bez kapasiteli poşet 14,5tl ye düşmüş iki katı kapasiteye sahip poşet te 32 tl indirimi takip etmek lazım ki normal poşet kullananlar varmış
Pinarsalih yagmurpelit bende yorumlara bakmak kullananların tavsiyesini dinledim ve sipariş verdim koku vermiyor ve diğer evdeki çöplerle karıştırmadan ayrışıyo bu çok güzel bir de gün içerisinde 6 8kez bez değiştirdiğimizi düşünürsek en az tabi mantıklı geldi bana nereye atıcam derdi Yok koku derdi de Yok 😇
NaimeYilmaz Pinarsalih bu normal paketlerde çiş göstergesı yokmu bi tek premium care pketlerındemı var
Pinarsalih YazCilegi uygulamada da geçerli her gün başka bi ürün indirimde bende uygulamadan sipariş verdim yarın aynı indirim geçerli olmayacakmış almayı düşünüyosanız
Kevserbtr NaimeYilmaz saol cmm içimi o kadar cok rahatlattınkı anlatamam demekki herseyr kulak asmamak gerekıyor ilk oluncada insanın elınde değil🙈🙈
Pinarsalih NaimeYilmaz hiçbi fikrim Yok 🤷🏻♀️ Premium care de var diye biliyorum ama diğerlerini bilmiyorum 🤔
Bahar1187 Pinarsalih bende aldım çöp kovası ve yedek poşet kokulara çok hassasiyetim var ve biraz titiz biriyim böyle konularda düşünüp duruyordum bezleri naparız diye iyi oldu bu indirim
Pinarsalih Bahar1187 bende sizin gibiyim bende poşetinden de sipariş verdim ne olur ne olmaz indirimdeyken yedekte dursun😇hayırlısıyla kullanmak nasip olur inşallah
gunaynur Dimplesgirll bu indirim her sene oluyormuş sanırım geleneksel şubat indirimi diyorlardı. Ben pek zannetmiyorum başka zaman daha fazla olacağını.