Pinarsalih E bebekte bu ay boyunca indirim var arkadaşlar bugün prima bebek bezinde ve korbell diye dışarı koku yaymayan çöp kovası var bezler için bence kaçırmayın ben aldım hemen😁❤
Eminesogut Pinarsalih çöp kovası için sadece e bebekte satılan çöp poşetlerinden mi kullanmamız lazım yoksa normal marketlerde satılan çöp poşetlerini kullandakta olur mu
Bahar1187 Pinarsalih bende aldım çöp kovası ve yedek poşet kokulara çok hassasiyetim var ve biraz titiz biriyim böyle konularda düşünüp duruyordum bezleri naparız diye iyi oldu bu indirim
Pinarsalih Dimplesgirll hiçbir fikrim Yok inanın🙏🏻Ama bu indirim in üstüne cok çok bi indirim yaparlar mı bilmiyorum çöp kovası normalde 60tl idi 43 e düşmüş 16lt olan sipariş verdim
BesteCanerKutluzolu Dimplesgirll hayır bu e bebeğin her sene yaptığı bir kampanya her sene şubat ayında böyle indirimler yapıyorlar belli markalarda şubat 28 çektiği için %28 indirim yapılıyor.
gunaynur Dimplesgirll bu indirim her sene oluyormuş sanırım geleneksel şubat indirimi diyorlardı. Ben pek zannetmiyorum başka zaman daha fazla olacağını.
Pinarsalih Eminesogut Bizim bi arkadaşın ablası kullanıyomuş poşeti pahalı diye normal poşet koyuyomuş sorun olmuyo dedi ama ben kullanmadım tabiki henüz bilemiyorum ama şu an poşette indirim de bi tane yedek aldım ben ne olur ne olmaz diye çok tavsiye ettiler çünkü🙏🏻😇
firdevs Eminesogut anlamadım bebeğin bezlerini çöpe atmak için de ayrı torba mı yapmışlar bu biraz israf gibi geldi bana eğer doğru anladıysam canım market poşetine koyup atınca bebeğe bi zararı olmaz herhalde 🤗
baharclk firdevs BesteCanerKutluzolu Eminesogut Pinarsalih Kovaya ait cop poseti pahali degil kizlar onu kim cikardi anlayamadım urun açıklamasına bakarsaniz 5 6 ay yetecek kadar poşet mevcut yaziyor ve fiyati 32lira 😊 migrostan evdeki cop kovama poşet almıştım 20li 8liraydi. 32lira kaç ay gidecek hadi 6 ay gitmesinde 3 ay gitsin yine iyi.
BesteCanerKutluzolu firdevs bebeğe zararı olacağından değil 🤣 O çöp kovası koku sızdırmıyor dışarı her evde balkon olmuyor çöpleri de akşam belli bir saatte kapıya koyabiliyoruz o saate kadar evin içinde ister istemez koku yapıyor o yüzden tercih ediliyor 🙂
firdevs BesteCanerKutluzolu 😂 iyiymiş yeni doğan bir bebeğin nasıl koku yaydığını çok iyi biliyorum 🤢 çok pahalı değilse tabiiki alınabilir maddiyatla alakalı birazda canım 🤗
BesteCanerKutluzolu firdevs valla ben mecbur aldım çünkü evde o koku iya dayanamazdık 🙂 aslında senelerce kullanılıyor çok pahalı da değil ama her şey bir araya gelince dünya para ediyor tabi 😉
Prensesannesiiiiiii Kızlar prima bezlerde sadece bugune ozel mi yoksa subat ayı boyunca mi indirim var?
BesteCanerKutluzolu Prensesannesiiiiiii hergün belli ürünlerde indirim olacakmış bugün primada varmış. Yalnız prima için hepsi buradaya filan da bakın derim bazen internette çok daha uygun oluyor fiyatları
firdevs BesteCanerKutluzolu o kadar çok alınacak şey var ki 20 haftayı doldurmak üzereyim daha birşey almadım 7. Ayı bekliyoruz inşallah Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bebişlerimizi 🙏🙏🙏
YazCilegi BesteCanerKutluzolu Mağazalarından mı gidip bakmalıyız yoksa ebebek uygulamasında da aynı indirimler geçerli mi?
Pinarsalih YazCilegi uygulamada da geçerli her gün başka bi ürün indirimde bende uygulamadan sipariş verdim yarın aynı indirim geçerli olmayacakmış almayı düşünüyosanız