Doktor gün verdi bugün 39 da alalım sezaryene dedi kendide 1 aralığa verdi anesteziyide spinal gibi konuştuk önerdiğimizde o dedi ten tene temas olsun dedi
Korkuyorum hiç ameliyat deneyimim yok ama inşallah güzel geçer dualarınızı eksik etmeyin güzel annelerim💕