sezenyasemin cuma sabah 10da yatışım yapıldı. Akşam saat sekiz gibi kalçamdan ağrılarım başladı. Gece 1den sonra sancılarım arttı sabah 8de doktorum kontrol etti açılmam 4 cm olunca fitili çıkarttılar suni sancıya geçtik. Cumartesi gecesi 23.53te bebeğimi kucağıma aldım😍