sezenyasemin Vajinal muayene ile doğum tetiklendikten sonra doğumu hemen başlayan oldu mu? Kahverengi akıntı geldi muayene sonrası başka da bir belirtim yok şuan için. Sizde nasıldı ? 🙏🏼🙏🏼🙏🏼
cileklimatcha sezenyasemin Ben 🥰 Çatı ve açıklık Muayenesi oldum eve gittim akşam kanlı nişanım geldi, sabaha karşı saat 4 bucukta uyurken suyum geldi gün içinde doğurdum 😄
SBAA sezenyasemin beni 3 kere muayene etti hiç bişey olmadı rahim kapalı hala ondan mı acaba 39+5 im sadece yalancı sancılarım var sizi muayene ettiğinde rahminiz açıkmıydı
sarilale123 sezenyasemin bana Muayeneden sonra kan gelebilir korkma, doğumda her an başlayabilir dedi doktorum 3 günde bir gidiyordum son haftalar ama 40.hftadan sonra suni sancıyla doğdu.
Papatyaaam1 cileklimatcha bebek kanaldamıydı benım de çatı ve açıklık bakıldı ama hıc gelen gıden olmadı kanalda olmadığı ıcınmı acaba bende 38 oldum
sezenyasemin SBAA Yok sıfır açıklık hiç sancım da yok 39+1 im bugün . Doktor eğer pazartesiye kadar doğurmazsam suni sancı ile başlatırız dedi
cileklimatcha SBAA Amin cümlemizin bir avazda kavuşun inşallah ben şimdi ikinciye niyetlendim bakalım bekliyorum bugun adet günümdü henüz olmadım 💕
Papatyaaam1 sezenyasemin ya ben de devlet takıplıyım suan 38 haftalık hamıleyım bende arada sancı vs cıkıyor ama doğum başlatacak kadar degıl dedı doktor nişan da gelmedi hiç sancı veya açıklık olmadan suni verıyolarmı Bıde suyum fazla benım ve iri bebek
cileklimatcha sezenyasemin Bende 39+4 deydim bana da aynisini demisti gelmezse suni sancı vericem diye. Ve benim de hic sancim yoktu nst de cikan sancilari bile hissetmiyordum. Hatta hissettigim sancilarim suyum geldikten 3-4 saat sonra basladi 😄 belli olmuyor yani belirti olmasa da aniden dogurabiliyosun. Suni sanciya gerek kalmadan gelir insallah bebiş 💕
cileklimatcha Papatyaaam1 evet canım kanaldaydı inmisti artık. Karnımdan da belli oluyordu aşağı doğru kaymıştı karnım. Beni gören dogurmak üzeresin diyordu da inanmıyordum 😄
nsrbkl Bende 39. Haftada muayene oldum, aynı haftada iki kez muayene oldum, doğum başlasın diye uyardı hatta doktorum . ama ne sancı ne nişan ne su gelmesi hiçbir şey olmadı, 40+1 de doğumum fitille başlatıldı
Sultiss00 nsrbkl sonra süreç nasıl ilerledi şuan 40+1 im fitil koyuldu bekliyorum hastanede yatışım yapıldı canım
Papatyaaam1 cileklimatcha ebe de bana bugün inmiş karnın dedı ama benım suyum fazla olduğu ıcın anlamadığımı soyledı ındıgını ama bebek kanalda bıle degılmıs daha ınmıs olması ıcın kanalda olması lazım
nsrbkl Sultiss00 fitille 4 cme kadar açılması beklendi, benim hiç açıklığım yokken yatışım yapıldı o yüzden biraz yavaş ilerledi 4 cm olunca suni sancıya geçtik. Biraz yorucuydu ama iyi ki normal doğum yapabildim diyorum. Rabbim yardımcın olsun enn kısa zamanda hızla ilerlesin sürecin sağlıkla kucağına al inşallah
sezenyasemin nsrbkl Toplam kaç saat sürdü acaba doğumunuz 🙏🏼🙏🏼 inşallah biz de sağlıkla bebişlerimize kavuşuruz 🌸
Sultiss00 nsrbkl benimde hiç açılmam sancı vs yokken yatışım yapıldı fitili koydular bekliyorum bol bol yürüyorum şuan başka ne yapabilirim bilmiyorum