Melissayda @GirlandBoy_Mom aşkım iyi düşünmüşsün bu aylarda normal dikkat dağınıklığı oluyor içmiyorlar biberonla oynuyorlar falan geçiyor inşallah çabuk geçer
GirlandBoy_Mom Melissayda düzelicek inşallah kuzum bakalım canları sağ olsun yeterki sen nasılsın nasıl gidiyor
Herseydenbiktim GirlandBoy_Mom Kullandın mı acaba ben avent kullanıyorum bi yanım değiştirmek istiyor bi yanım istemiyor kararsiz kaldım 😂
GirlandBoy_Mom Herseydenbiktim bugün geldi aşkım daha kullanmadım ama ucu yapısı çok iyi yumuşaklığı ve dokusuda ben trend yoldan aldım 515 civarıydı indirim var şuan 386 ya aldım
GirlandBoy_Mom Herseydenbiktim aşkım kullandım Çok beğendim gayet güzel ucu Bebeğim de sevdi aldı direk orta akış olmasına rağmen hızlı Bebeğim 4 aylık biberonu önünde sıkıldığı için tereddüt etmiştim orta akışta ama güzel içti yani kendi biberon undan daha hızlıydı Eğer almayı düşünürsen ucunu bebeğinin çekim gücüne göre alırsın iştahına göre yani
Herseydenbiktim GirlandBoy_Mom Ay sağol balım, bi yanım değiştirmek istiyor ama bu sefer sevmezse diye düşünüyorum sanırım degisecem😂😂
[silindi] GirlandBoy_Mom mamajoo ötme yapıyordu oğlum emerken bak aklıma o gıcık ses geldi birden 😂 1,5 yaşa kadar lansinoh kullandık, ikinci için yine lansinoh aldım iki tane büyük boy direk, uçlarını değiştirip kullancam ayına göre 1-1,5 yıl🧡
GirlandBoy_Mom [silindi] mamajoo başta iyiydi ama şimdi beyen memeye başladım sanki ya lansinoh kullandım çok memnun kaldım bebeğim de sevdi canım teşekkür ederim
Melissayda @GirlandBoy_Mom çok şükür kuzum güzel hidiyor tabi yorucu ve zorlayan anlarda oluyor. Hergün yeni bir macera işte. Siz iyi misiniz