GirlandBoy_Mom Ben 4. Ay da lansinohtan avente geçmiştim bir gece asla mama içiremedim ondan sonra hep avent istedi avantajı hızlı bitiyor akış bebekten bebeğe değişiyor bebeğim 4 aylıkken s başlık bile boğazında kalmasına yetiyordu 8 aylık aventte hala orta akış kullanıyoruz hızlı akışa geçemedik o yüzden tamamen bebek ile ilgili